Gråtande Arraz

God morgon! Arraz och jag tog oss en sovmorgon idag till kl 7.30, fast...Arraz väckte mig vid halv sex och ville gå ut och pinka och äta frukost, så det var ju bara att dra på sig morgonrocken och stiga upp, men sen så la vi oss igen.
 
Min mamma har skämt bort hundarna lite med tidig uppgång tror ja bestämt, förr så sov alltid Arraz så länge som ja sov, till kl 7 oftast, för då var d dax att ta ut hästarna och ge dom frukost. Han väckte mig bara om det var akut toagång.
 
Vi har sovit gott inatt....iaf halva natten.... Arraz har varit välldigt orolig och ledsen och sprungit runt och gråtit i natt, upp i sängen, ner igen, ut i hallen, upp i sängen...osv. Stackarn!
 
Men nu har han iaf slutat gråta.
 
Idag tänkte ja tvätta lite kläder och fixa med dodgen, snygga till den lite... kan behövas om man ska få den såld nån gång...
 
Ska kolla efter en ny bil oxå på blocket.
 
Imorgon kommer äääntligen vår hovslagare tillbaka, han kommer 17.30 imorrn och ska sko elvis och Shacken. Det var på tiden för nu ser inte hovarna vackra ut!! :O
 
 
Ha en bra dag, så hörs vi senare! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0