Good morning folks!

 
 
 
Är det tantvarning om man går å lägger sig tidigt för att ligga och lyssna på en gammal deckare med ljudband???
2 kvällar i rad har ja somnat in till ljudband, verkligen mysigt och sövande :)
 
Igår, efter jobbet åkte ja till min lilla häst som ja älskar mest för att rida lite.
 
 
Vi red i Ridhuset, det var välldigt avslappnande och mysigt då vi hade ridhuset för oss själva, vi tränade lite stopp, och hon satte några riktigt bra stopp igår! Nöjd matte!
 
Konstigt det är med det där "dressyrfolket" undrar vad dom tror att dom är?? Många gånger när ja hälsar på dom där i stallet så kollar dom bara på mig som om ja vore dum i huvudet? Men jag fortsätter att säga hej iaf,, man kan ju undra vad dom vinner på att bete sig sådär?
 
Som igår när ja var på väg till hagen för att hämta Shakira, då mötte ja 2 tjejer , en på häst och en på cykel som stod och pratade, åh när ja kom gåendes och sa HEJ! så tystnade dom bara och kollade på mig, utan att säga hej, och när ja passerat så återupptog dom deras samtal?? What the fuck?!
 
Verkar ja konstig? Kanske var det min blandade utstyrsel ja hade på mig denna gång.. (väktartröjan och boots och jeans)
 
What ever, ja tänker fortsätta ropa hej i fejset på dom!! Dressyr muppar!
 
 
 
Hur som helst, gick ridningen bra och jag släppte ut hästen i hagen vid 21 igen, nöjd och glad och faktiskt lite piggare än vad jag var innan ja red. tänk vad våra vackra varelser kan göra underverk genom att bara finnas till i våra hjärtan!
 
 
 
Have a nice day! Kisses and hugs/ cowboysara

Kommentarer
Postat av: Peter

Ridande väktare ? ;-)

Ser att allt rullar på hos dig i 110% varje dag. Hehehe
Hoppas allt är bra?

Peter dagväktarn från BT

Svar: Hej Peter!! :D Va roligt att du läser min blogg! Är allt bra med dig?? Hälsa alla på BT!
cowboy dream

2012-07-21 @ 10:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0