God Morgon!

Hej hopp! Jag är på G idag! Trots förkylning och hosta som river i hela halsen! Just nu har ja bara roping roping och roping i skallen!
Är lite smått stressad över tävlingen som går av stapeln i slutet av Augusti!!
Jag har ju inte ens prövat att kasta lasso i fart!! Har dock fått lite napp på min förfrågan om hjälp ang det.
Ev kan jag få låna en dummy plus kälke av Eva Malmström så att jag kan träna hemma. Då behöver ja bara en chafför och en bil/fyrhjuling. Vore ju kanon om ja kunde få till det så, för då blir det träning 7 dagar i veckan MINST! :)
Huvudsaken jag får in tekniken så jag vet hur jag ska göra, sen på tävlingen om jag träffar eller ej har mindre betydelse tycker jag.
Idag ska jag ägna dagen åt you tube och filmer på Dummy stopping!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0