50 min kvar..

Sen sticker jag iväg till min lilla häst :) Tror ja ska öva mycket lösgörande idag, på vanligt tränsbett.
 
Öh! förresten! har glömt berätta om dodgen!.... den kokade ju här om dagen, det läckte även kylarvätska, och även fast ja fyllde på så den hade kylarvätska så kokade den?
Jag fick många tips på va det kunde vara: termostaten, stopp nånstans, topplockspackningen gått m.m.
 
Men vet ni vad det var (troligtvis) ??!! Det var helt enkelt så att kylarlocket inte höll tätt!!
 
Jag bad mamsen i morse att köra ner den till hennes vän som är bilmeck, vilden Gilbert! Och efter lite sökning och letande så hittade han till sist felet, och inte nog med det råkade han tom ha ett helt kylarlock liggande, som passade min bil!
 
Så nu är den fit for fight igen!! :D Glad dodge ägare!! :D
 
Frågan e nu bara om den där norrlänningen håller vad han sa....att han skulle komma och hämta den nu på ons el torsdan.... har inte hört nå mera än..
 
we will see!
 
 
Moona-Lisa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0