Torsdag kväll

Hemma igen nu, syster och jag och madde var å kollade på en stallplats nu ikväll, låg bra till och hyresvärden verkade välldigt trevlig, dock var hagarna inte dom roligaste, 2 st platta små hagar, inget bete. Så det kändes så där, både jag och syster tycker det är viktigt med bra hagar.
Speciellt elvis vill ha en stor och varierad hage, det tror jag dock d flesta hästar föredrar.
Så jag tror inte vi kommer ta den stallplatsen.
Efter det köpte vi pizza och åkte hem till syrran och åt, där bjöd oxå Madde på cup cake.... så nu är jag mer än PROPPMÄTT. Känner mig som svullo!! :O

Har oxå, förutom passat 4 vilda hundar, ringt planeringen, så nu är ja inplanerad 5 dar nästa vecka 7-19 blir mina arbetstider.
Nån som vill rida nästa vecka?????? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0