Sjukt Stressad...resfeber????

Känner mig halvt ihjäl stressad, sprang runt och packade väskan i morse som en yr hönshjärna.
Blev den stooora väskan, vilket kanske inte skulle behövts igentligen, men ja vet ju inte vad det blir för väder så ja har packat varma tröjer, jackor m.m. Å så har jag laddat mors kamera som ja ska ha med mig, den funkar bättre än min egen, för den håller på å kolappsar.
Hur som helst , hungrig som en varg är jag då ja inte hann med att äta frukost imorse. Nu sitter jag iaf på jobbet och blir kvar här 12 timmar, sen blir det gasen i botten, hem, duscha , mata hundar och sen dra iväg till Tyresö och hämta mamsen och till sist in till centralen, tåget går 22.23 från Stockholm.
ska fan ta me mig en fickplunta med wirre!
  tjoohooo såå länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0