Hatten, Jeansen, Bootsen & en portion COWSENCE

Jaha,, jag borde börja packa, vad ska man ha med sig till en cowboyranch förutom det man redan har på sig???  :D Lite ombyteskläder? varmare jacka, lassot? en tandborste .? :)

På mig har jag ju redan jeansen, bootsen och hatten , ska även försöka packa med mig en stoooor portion COWSENCE!! :D

Jag kan iaf pusta ut att min tågbiljett kom med posten idag, den var ju först till vånga och fick vända där för att sen skickas vidare till skogås!! Tack för det Anders och Annika för att ni skickade  upp den så snabbt!

Idag händer nog inte så mycket mer, än att vi ska äta lite middag och jag ska nog ta mig ett varmt bad. Imorgon SKA JAG IAF JOBBA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0