BAKIS OCH SKAKIS

Oh god! vilken bakis dag det varit idag!! Jobbigt, har mer eller mindre legat ända till kl 13.00.
Sen tog jag ett ryck och drog med mig mor och storhandlade på Willys, och sen åkte vi till foderboden och köpte slädhundsfoder, dom är dom ända som säljer det fodret. Det är en mycket fet och bra foder till just sådanna hundar. Polar, tror ja det heter.
Hoppas  Arraz ska öka i vikt nu.

Sen åkte vi till stallet och jag tog mig en härlig lång galopp över åkrarna, underbart, och solen värmde i ansiktet, det var det som behövdes för att nyktra till och må bra igen! Tack Shakira mitt fina lilla bushjärta!

Nu blir det chili corn carne och en kall, och till efterätt blir det semla! Ha en trevlig kväll allihopa, ska lägga mig tidigt idag men först ska jag njuta av ett låångt varmt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0