Allt har för och Nackdelar...

Har precis fått tagit del av baksidan, nackdelen med att ha en blogg. Det finns stora idioter och fega jävlar som kommenterar saker utan att ha något som helst innanför pannbenet, dom skriver heelt ogenomtänkta saker som är totalt orelevanta i sammanhanget och därpå fegar sig genom att vara okänd.
Jag tycker väll att det är lite trist att man kommenterar utan att ha nåt vettigt att säga, sen tycker ja ju samtidigt att d e bra  och kul att ja får kommentarer, men som i det här fallet som hände idag, var det inte det minsta kul, blev mest fjantigt och fegt, man kan ju undra vad det var för nolla som skrev dessa kommentarer idag. Den människan har inte en aning om vem jag är verkar det som, jag är tyvärr för gammal för att vara en fjortis  ...... Man kan ju oxå undra vad syftet var med den människans kommentarer????
Fanns liksom ingenting logiskt i det hela. Någon som är förbannad? Avundsjuk på mig ???? haha!
Finns inte så mycket att vara avundsjuk på., tyvärr :)
Men nu har jag tagit bort dom kommentarerna, nästa gång DU skriver något så skriv gärna då något relevant om det inlägget DU valt att kommentera. Det får gärna vara negativt men gärna relevant.
Welcome back din lilla MUS.

Kommentarer
Postat av: Tracy

Ha ha Sara kör på....tror du att den har en liten mus=) Hoppas allt e bra med dig där uppe eller där nere!! Sköt om dig Kram

2012-02-28 @ 17:26:48
Postat av: cowboysara

japp defenetivt en MUS haha! ja har d bra "här uppe" just nu. :D Men det var UNDERBART "DÄR NERE" HAHA :D hoppas ni alla har det bra oxå!!

2012-02-28 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0