snart 1 vecka

som ja har varit sjuk nu, har inte diirekt nåt att blogga om då ja mest legat å sovit eller tittat upp i taket.
Hoppas ni förstår.
Ja tror ja snart haft all skit som man kan ha nu i kroppen, förutom magsjuka.
Idag är jag fortfarande 100% orkeslös å blir genom svettig så fort ja rör på mig, å förkylningen har nu gått ner i halsen och lungorna.
Är duktigt less på denna skiten nu kan ja lugnt lova.

I förrgår kom stisse å pysslade om mig, han har fixat å donat, masserat å kliat, å köpt medeciner å blommor, skottat snö och bärt ved. Så gulligt av honom!!
Igår så övertalade jag  han och mamma att klippa mitt hår då ja fick tillfälligt spader på det, topparna bara SKULLE BORT!
Så mamsen å han hjälptes åt, stefan klippte å mamma kammade :)
 
 
Hur som helst, nu hoppas ja bara den här skiten röjt färdigt i kroppen snart så ja kan återgå till det normala å ta hand om min häst som fått vara utan matte i en vecka snart :((
Saknar Shacken så det svider i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0