god morgon vita Sverige!

Sitter nu igen ååter hemma vid köksbordet och dricker kaffe sådär kl 5 på morgonkvisten...
Mysigt med all julpynt som mor fixat under helgen då ja va iväg.
Julstakar å stjärnor som lyser upp sådär lagom, och mysigt i alla rum.
Stefan stannade kvar inatt så han ligger och sover i bingen fortfarande. Bara jag är vaken än.
E hyffsat trött, vart inte överdrivet med sömn inatt.. :/
Min Dodge e borta , där den brukade stå, står nu mors volvo...
Så jäkla trist, ja gillade den bilen jag.
Men nu är den i Karlskoga.

Åh jag måååste verkligen försöka fixa ihop till en ny bil. Men d e ju inte så lätt då ja bara fick 1000kr för Dodgen....

Kanske borde köpa mig en trisslott?

Nu måste ja iväg till jobbet.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0