Uppesittarkväll ensam

Sitter här i mitten av vår 3 sitssoffa med en hund på varje sida,framför mig finns ett bord med lotter, bingolotter och en korg med nötter.
Var 20-30 minut springer jag ner till källaren och eldar,
samtidigt går värmefläkten på max 1.5 meter framför mig och värmer oss alla 3.
Vi har det rätt bra, vovvarna å jag har festat på ost och kex, och brända mandlar, men nu sover dom gott å drömmer sött å viftar på tassarna å pratar i sömnen.
Plötsligt fick jag ett sms av en god vän, det värmde!
Tack Åke å God Jul till dig oxå!
Nu börjar strax BingoLotto igen!
God Jul alla nära och kära,
bloggläsare och okända.
God Jul till er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sttisse

Vännen, jag önskade att jag hade haft möjighet att suttit där bredvid dig <3

Din S

2012-12-24 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0