bio kväll med dom bästa!

kunge b
 
Lina Madde och Jag var på Bio igår.
Vi var vis Kungens kurva och såg filmen: Berättelsen om Pi.
Åh den var speciell, speciellt eftersom den sågs i 3D (därav våra glajjor)
 
Filmen var både vacker, hemsk, sorglig och lite rolig ibland.
Kanske inte en film ja skulle vilja se igen,, men den var välldigt effektfull i 3D.
 
Handlar om en Indisk pojke och en Tiger som blir skeppsbrutna och hamnar tillsammans i en livbåt i flera veckor
utan att få hjälp.
 
Hur som helst ser ni den kommer ni nog tycka som jag i början, filmen var aptrist i början å man undrade varför man valde å se den, men sen blir den riktigt händelserik och spännande/sorglig.
 
 
Nu sitter ja på jobbet igen och filosoferar, helgen är slut för min del å likaså julen.
I nyår ska jag jobba både afton och nyårsdagen så för min del är allt med jul å nyår över å nu ser jag fram emot små gröna grässtrån som sticker upp, snödroppar och tussilagos! :)
 
Trevlig fortsättning på helgen önskar jag iaf er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0