3 veckor imorgon

Vad tiden går fort! Imorgon var det 3 veckor sen jag var hos hypnotisören, åh ja måste nog erkänna att det har funkat! :O
På nåt jävla vänster så har ja hållt mig åh det utan större press.
Har faktiskt tom vart enkelt!?!

Vi har inge ved kvar hemma nu så nu går fläkten för fullt plus att jag var iväg å köpte lite björkbricketter på ÖB, dom brinner i öppna spisen nu, tycker inte det blir så mycket värme men dom brinner ganska sakta, blir väll nån värme utav det iaf, (bättre än inget)

Imorgon ska jag åter till jobbet igen, efter en veckas sjukdom. Är fortfarande förkyld å snorig å huvet värker men ja orkar lite mer för varje dag så det går åt rätt håll iaf.

Så nu har jag flumskrivit färdigt för idag tror jag, ska mysa framför brasan nu å softa lite.

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0