Modellat och sen tränat med lassot!

Howdy!
 
Idag tog jag med mig Arraz igen, vi red till Herrhagen för att träna på min lånade Dummy! Det gick skita bra, försökte vänja Shakira för trycket av den 50 kilos tunga dummyn när hon skulle hålla repet spänt! Hon rörde inte en min! verkade världsvan!
Stolt matte!!!
 
 
Sen red vi tillbaka till Sommarhagen igen, Alltså, det är nåt som hänt mellan Shakira och Arraz.... för Arraz går som ett ljus brevid henne, inge drag, inge slit, ja märker inte ens att han är med längre!!
Tror Shakira satte han på plats då för nån dag sen då hon tog ett grepp om Arraz nacke, när vi var i hagen! haha! Stackars ponken, men det verkar ha gjort susen!!
Arraz går hur fint som helst vid oss!! söt Barren!!!
 
Innan ja drog iväg till stallet, så sa ja till mamsen att ja skulle vilja ha lite bilder på mig och dodgen, finns inte någon bild på min älskling och mig ihop, så morsan började plåta....haha :D
 
 
Hehe.... d vore väll själva faan om d inte gick å sälja bilen nu, med dessa foton!! ;) hahaha!
 
När man ser ut som ja, å går klädd så här i Sthlm, då blir man påmind om att man inte är på High Chaparall!! hehe,, ja får så många blickar, å folk hejjar, skrattar, kommer fram å pratar osv! Ha!
kul att jag kan roa någon där ute iaf! ;D
 
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0