mer bilder från tävlingen

Utvilad nu tror jag :) Blev sent igår innan vi kom i säng, vi var ute och övningsåkte till Kista fram å tillbaka igår kväll, mamsen å jag.
Jag är ju helt hopplöst dålig på att åka kommunalt!! :O Händer ju typ aldrig längre, men nu måste ja göra det då ja ska på fortbildningskurs på BYA Väktarskola tis-tors.
Funkar inte att ta bilen dit för d finns inga parkeringar... :( Hur som helst släpade mor med mig ut så ja ska veta hur ja kommer till Kista på tis morgon :)
På vägen hem hoppade vi av vid medborgarplatsen och slank in på en bar och käkade och drack gott.
 
 
Vi va lagom runda om  fötterna när vi till sist tog pendeln hem :)
 
Har hittat lite mer foton från tävlingsdagen som mamsen hade i sin telefon, ja lägger upp dom här med,
 
 
Och till sist måste ja visa en bild till på Shakira, oxå från tävlingsdagen, men titta på det fotot!! Åh njut!!! Finare foto på Shacken har nog aldrig tagiits, hon är otroligt vacker här!!!
 
 
Så himla fin!! Åh den fina hästen är min!!! Kan nästan börja gråta av lycka!! Jag älskar dig min fina Shakira!!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

naw vilken sötis!!

Svar: tack! ja hon e verkligen en sötis (iaf oftast) :P
cowboy dream

2012-08-27 @ 20:50:54
URL: http://www.nattstad.se/lovihsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0