känns riktigt körigt nu...

Hejsan, nu e ja hemma igen, har varit ute och ridit chacken. Vi red på banan, barbacka.
Tränade mycket flex, hon e välldigt stel i höger sida, märkte jag. Sen blev det mycket flytta fram och bakdel, sidepass, skänkelvikningar m.m.
Det gick hyffsat bra om man bortser från att hon var lite smått okoncentrerad då och då, gnäggade och hade sig till hästarna i hagarna.
 
Imorgon blir det nog barbacka igen, jävligt nyttigt för mig!
 
 
Min fina lilla Shakira!
 
 
Tänk va man blir på bättre humör efter att ha fått vara med sin häst. Jag känner mig välldigt stressad och nedstämd,, är lite jobbigt med förhållandet mellan mig och Johan i Blekinge just nu.... det stressar mig och samtidigt har ja hästen här hemma att ta hand om och börja träna, hon ska ju tävla 3 helger på raken nu som kommer! :O
Ja känner liksom att ja inte har tid med allt just nu, har inte tid eller råd att åka till blekinge på länge nu, och så har ja jobbet å tänka på och så hästen, å snart kommer Arraz hem oxå. Det är körigt nu.
 
Vilken tur att ja iaf har mina djur, dom kan göra den ledsnaste cowboysara glad igen!
 
 
God natt Sverige,  önskar jag och Shakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0