2 timmars vildmarksritt

Seg propp dag. Har legat under täcket och värmt mig. Vi börjar få rått och kallt här hemma nu. Åh eftersom vi hade tänkt flytta har vi inte köpt ved.. Men det finns faan ingenstans att bo här omkring för en vettig summa.
 
Så nu fryser vi här, medans vi försöker få tag på lite ved.
 
Hur som helst, idag har jag iaf tagit mig ut på en 2 timmars vildmarksritt med Shacken. Det var jättemysigt, genom byar, genom skog, över jättediken, över berg, över våta kalhyggen. Vi såg både älgar och rådjursbockar på allt för nära håll (om ni frågar mig) Älgen stod bara en 10 m ifrån oss när Shakira visade att hon blev lite nervös, då först såg ja den :)
 
 
 
Mysigt var d iaf.
 
Nu har vi käkat gott, mamsen och jag. Taccos och gott rödvin till det.
 
Imorgon blir det BYA Väktarskola hela dagen, och i dagarna 3. Usch..... gillar inte skolbänken och prov!
 
Wish me luck!
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det att rida vid kalhygget fortf? Så tråkigt att de bygger industriområde på våra fina stigar :(

Svar: ja det gick bra! men det står ridning förbjuden... men d såg ju inte jag.... :P
cowboy dream

2012-08-27 @ 20:35:47
URL: http://lillatjabos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0