Ursäkta dålig uppdatering

Hej allihopa! Sitter på jobbet, har ca 1 timma kvar att arbeta, det har varit välldigt lugnt sista timmarna, men jag fick bra sällskap här så jag har överlevt iaf ;D

Håller på å krånglar med min telefon och halebop, kan inte skicka eller ta emot mms, skit irriterande då ja väntar välldigt trevliga bilder då och då!! :P

Efter jobbet drar jag som vanligt till stallet, tror jag ska longera el nåt idag, hon kändes lite skum igår tyckte jag, sen blir det ilfart till tyresö och sen hem och laga middag och sova. KUL LIV! ;P

Ska ju jobba hela helgen men ska faktiskt ut i Sthlm på torsdag med 2 polare!! Det händer ju inte direkt ofta.... öööhhhh... Var nog säkert minst 1 år sen ja var ute i Sthlm :O

Vi ska gå och kolla på ett band som spelar vid slussen, trummisen e Rolles och min gamla arb kamrat på Dustin. Ska bli kul! CAPTAIN BLACK BEARD heter bandet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0