Min vildhäst

Har precis kommit hem från stallet, tänt en brasa i pannan, idag var det 10 grader varmt här hemma.... KUL ! NOT! Jag sov inte många minuter i natt som var, var så himla kallt trots att jag var på klädd och låg under duntäcke och filtar! :((

Blir en ost macka till middag idag, det får duga!

När jag tog in Shakira idag tyckte jag hon var så himlans stressad och magen var alldeles spänd och uppblåst... vet inte vad det kan vara, men hon har verkat stressad senaste tiden, ser det bla när ja mockat hennes box, hon har likssom sprungit runt i boxen :((

Jag bestämde mig för att gå ut och longera henne,, och det var nåt konstigt med henne, hon sprang, åå sprang och sprang, hon såg på ett konstigt sätt tacksam ut och så såg hon ut som om hon tyckte det var skönt.... i slutet fick hon några glädjeskutt i galoppen och jag höll för glatta livet! :) HEHE, MIN LILLA VILDHÄST , MUSTANGEN!! :)

Sen när vi var klara såg hon så nöjd och lugn ut.. vet inte vad det kan vara?? Men jag har mina aningar.

Nu ska ja kasta in lite mera ved i brasan, sen SOVA!

gOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0