Lyckad träning idag!

Idag hämtade jag ut dodgen igen, nu är den både läcker och utan läckor!! Åkte direkt och tankade den...sen var man pank igen :P

Efter det drog jag iväg till stallet för att rida och mocka skit.
Jag red i sidepull idag , gick jättebra!! Jag är faktiskt supernöjd!

Vi tränade samling på evas fyrkant av koner, och så gjorde jag övningen jag fick tips om av Emil Karlsson, oxå en fykant fast av bommar, och i den här lilla fyrkanten tränade vi sidepass och flytta fram /bakdelar.

Man går sidepass på rakan och flyttar fram el bakdel i hörnorna, jätterolig övning!!

Sen så gjorde Shakira och jag vårt första galoppombyte!! Och det gick faan hyffsat bra, ett av bytena satt verkligen KLOCKRENT!!!! Fan va bra det kändes!!

Shakira var helt enkelt BÄST idag!!! Love my little poony!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0