Howdy Cowboys & Cowgirls!

Hur står det till? Här är det mest sittande ställning tyvärr, men har precis vart och gått min dagliga rond. Skönt att röra lite på sig, man får passa på då man får!!
Har blivit bjuden på bullar idag igen!! Fast utav en annan karl! :D bra skit d! :)
Bäst man går lite extra, verkar vara bullkalas här var och varannan dag!! Iaf här hos mig i vakten! :)
Well,, efter jobbet drar jag iväg till stallet i vanlig ordning, får se hur ridbanan är nu när det varit flera minusgrader, men är den inte för frusen blir det nog lite galopp på volter, tror jag.. Shakira har börjat bocka en del nu igen, hon gjorde så förra året vid den här årstiden oxå... Ja börjar tro att hon blir lite sådär vid brunst tider och / eller kanske för att hon fäller en jääkla massa päls??? Kan ju va nog irriterande med alla dessa lösa hårstrån som irriterar under sadeln??? Kanske...

Igår var banan lite småfrusen så då travade vi bara, ja ställde ut lite koner och tränade på gångartsbyten vid exakta platser (koner)  och stopp vid koner, det är verkligen en jättebra hjälpreda dessa koner när man tränar! det blir lite mer konsikvent (eller va d heter) 
Det gick hur som helst rätt bra, vi övade oxå på att flytta enskilda kroppsdelar, typ bakdel/ framdel m.m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0