halv dan dag...

Idag har jag lyckats paja en till telefon, så nu fick jag låna en av syrran som ja inte fattar ett dugg av, så bli inte förvånad om ja inte svarar för ja har inga nummer kvar typ :/

Sen så har jag agerat grillmästare idag, mor och jag bjöd lillebror på födelsedagslunch eftersom han fyllt år. Och tårta på det. Syrran me familj och Leffe kom oxå. Det var trevligt.

Sen drog Lina och jag till Stallet och red och mockade, Shakira var as trög idag, inte alls på humör, så det var inge kul idag att rida... :/

Nu e ja hemma igen och väntar på att kycklingen ska bli klar så jag kan kasta i mig den och sen dra tillbaks till stallet för att natta hästarna.

Hade hellre legat och pösit i soffan idag! Men icke, d får bli senare. Ska kolla på tv4 filmen sen kl 21 tänkte jag.

vi hörs snart igen! hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0