Goder Morgen!

Hej hopp, kom precis tillbaks till Maddes place, vi har varit i stallet och släppt ut hästarna och gjort ordning för  dagen. Idag ska en tjej i stallet låna Shakira, så det blir ingen ridning idag heller.
Hoppas hon sköter sig väl,, hon kan ju få sina ideer ibland.....

Vi ska snart åka tillbaka hem till mig igen, sen ska vi till min Bror idag, men näär vet jag inte än.

Igår fick jag tips från Åke Degermann om ett par sporrar som var till salu, och det var ju exakt sånna som jag ville ha på Horsemen , men som inte fanns! Kanon bra! Tack Åke för tipset!!

Är rätt så trött idag efter en natt på soffan, sov inte jättebra och inte så mycket..
Känner mig nästan bakis, fast av trötthet.

well well, vi hörs senare!!

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0