god morgon änglar!

Sitter ute på landet, ute i mitt Kära Knivsta i en stuga och dricker kaffe. Är hos min fd hyresvärd och hälsar på, kom igår kväll vid 22 hit, så natten blev en aning förskjuten så, såänggången med...kom i säng vid 3-4 tiden... :P

Så nu sitter jag och piggnar till lite med kaffets hjälp, måste ju hem snart, har lite att stå i idag. Först till stallet och rida och fixa, sen hem och duscha , sen ska jag till stan och möta upp pelle och Roland, vi ska ju till slussen och kolla när vår polare BUBBLAN spelar! :)

Tänkte försöka hinna med att lägga ut några lustiga bilder från gårdagens ridning oxå.... Mina kameror har nog sett sina bästa år... hahaha... ni ska få se sen.. :D

Vi hörs senare!

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0