Fiii Faaan!

Fii faaan! Vilket äckelpäckel väder!!
Regn-blandat-snö-slask-väder!!! :P USCH!

Jag har sovit som en stock inatt, ända till kvart i 8 i morse! Skööönt!
Nu ska ja hinka i mig lite kaffe, sen måste ja dra till cola och lämna väktarnycklarna som ja råkade få med mig igår från jobbet, å så ska jag handla material till hundgården så jag kan fixa den rymningssäker....

Igår beställde jag MM eyelash, ser fram emot resultatet, har hört att det faktiskt funkar!! Så vi får väll se om ett par veckor om det gett resultat!! :D



Idag ska jag agera "barnvakt" åt Madde, ska sova hemma hos henne då syrran ska iväg på Ålandsresa, tar med mig barrhannen oxå.
Imorgon ska jag ev oxå till Brorsan på födelsedagstårta, han fyllde år den 18e April,  min lilla lillebror somm inte e så liten längre :) 1 år yngre än mig och ett antal decimeter längre än mig! :P

well well...vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0