En tur till stallet

Har varit en sväng till stallet och mockat och hjälpt Tette att släppa ihop Elvis, Tore och Melker i en hage. Shakira ska få stå med stona igen. Ikväll kommer ju också Maddes nya foderhäst, en baskjir från Hammarby gård. Får hoppas att det hela träffar rätt denna gång :)



Mamsen och jag lastade även på cycklarna och vovvarna och tog med oss dom till stallet, sen tog vi oss en cyckeltur ut på landet bland hästhagarna, jättemysigt! Arraz skötte sig bra, nu har jag ju hann fastspänd helt framför cyckeln, så nu springer han ca 1,5 meter framför och drar rakt och fint.
Att jag inte kommit på det själv tidigare???? Öööhhh.... kan ju tro man e blond innerst inne... ;)

Efter cyckelturen fick vovvarna sitta i boxen och vila medans jag mockade.



....Och medans jag mockade så passade mor på att sola sig lite utanför stallet



Måste tillbaka och rida snart, men först måste jag ha LUNCH, magen VRÅÅÅLAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0