Bett eller Bettlöst?

Tjena mors! Jag går på högvarv idag! ÖVERTRÖTT :O

Jag fick ett sms igår av en riktigt duktig COWBOY , han gav mig ett tips som ja ville ha på mitt tidigare inlägg om varför Shacken går så mycket bättre på bettlöst.
Han sa att: "Det är för att du stör henne mindre utan bett, om du slappnar av och litar på henne ska det nog funka lika bra med bett"

Jaa... så kan det va, tycker att (COWBOYN som skickade smset) kan komma och hjälpa mig lite innan han drar tillbaka hem till västergötland. :D Eller hur KOMPIS??!!! :D

Idag borde det ha dimpt ner ett par sporrar i min brevlåda, SPÄÄÄNNANDE!!! :D Då ska jag rida med dom imorrn, bilder kommer, promise!!

Nu måste jag nog återgå till jobbet, SEE YA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0