SNART HUNDSPANNSSÄSÅNG!!

Snart är det dags att plocka fram släden! Det är mina hundars aktiva tid på året snart!! Fy fan va kul!! Det är min andra passion jag har! Att köra hundspann är mycket kul, spännande och fartfyllt vill jag lova! Och så kul det är sen , då man får användning för sina hundar på ett roligt och nyttigt sätt!!
Och dom älskar det!!
Blev fast för 2 vintrar sen för den sporten , då ja gav en hundspannsdag i present till min mamma som är en riktig hund människa! Och fastnade som fan direkt!! så kuul! Så sommaren därpå gick jag och köpte min första Alaskan HuskY hund!! Arras. Så nu har jag 2 hundar i mitt lilla spann, men kommer såklart utöka, blir nog en till till nästa sommar! Förra året kördes Arras in, och han e kanon på det han e född till!! Jack min andra älsklingshund sköter sig oxå otroligt Bra för att inte va en slädhund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0