2 timmars ridtur & 100 lasso kast

Hejsan! Nu har jag hittat hit igen!
Idag har det varit en riktigt trevlig dag här ute i skogen! Jag och shacken begav oss uti morse på en tur i vår vildmark, och till min förvånan och till Shakiras förtjusning hittade vi både äpplen och majs!!! 
vem fan odlar majs mitt ute i no where ???? Aaja, sen så har ja tränat lassoksatning, gjorde 100 kast varav 12 kast som ja missade på, dåligt, MÅSTE träna mera!! Ska ev till mina nya roping tränare i helgen som kommer! Ska bli så jääkligt kul!!!

Ev oxå har jag fått tag på en billig hästtransport då jag var tvungen att sälja min för att köpa en ny bil. Men den transporten står i Österlen, alltså en braaa bit ifrån min skog!!!

Nu lagas det iaf middag, mexico gryta och bira! 

bilderna är från vår ridtur idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0