1 varg 1 hund & 2 hästar

För drygt ett år sen gick jag och köpte mig den gulligaste och sötaste lilla hundvalp,,, nu drygt 1 år senare har min lilla söta hundvalp anfallit mina hästar på det mest rovdjurs liknande sätt ever!!! Han fick sig till sist en spark och flög iväg som en vante av slaget, och jag trodde: NU DOG HAN!!!! Men icke han bara ställde sig upp och ruskade lite på sig och sen på igen!!! VÄRSTA JA SETT!! Han tyckte säkert det var en vääälldigt spännande lek och var nog lite för "inne" i leken..... Till sist lyckades jag iaf få fatt i en av hästarna och stannade upp dom, då lugnade sig min söte lille hundvalp och jag kunde kasta mig över honom. PUH! WHAT A NIGHT!
Kollat igenom alla djurena, och alla är hela.
Nån gång ska man ju ha tur oxå......

Sen så red ja lite på banan idag igen och tränade lite stopp och i slutet lite roping träning. gick hyffsat bra.!
Hon satte iaf välldans bra stop idag så det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0