VÄLJA HÄST

Då det ser mörkt ut att få in en inackordering till mitt avlägsna stall, måste jag nu börja fundera på 1 häst till, Shakira kan ju inte stå själv. (Helene ska ju avlivas) Så idag har jag mailat 3 st and deras hästar, 2 araber och en paint, har fått svar på araberna. Den ena araben är född  -97 ej riden, går som sällskapshäst, verkar dock en aning ouppfostrad.. så den känns sådär, den andra är en arab korsning, född nu i år, el om det var 2010? fölepöle hur som helst, en hingst, jättefin! korsning arab/ridponny. Den tredje som ja inte har fått svar på än är en paint breedingstock, mörk fux, söt tjej på 7 år, riden i både engelsk och western, det som är EXTRA INTRESSANT med henne är att hon är utbildad i kossehäst i ett par år hos Göran!! Så hon är ju perfekt så, men då blir det att träna 2 hästar på heltid samtidigt, det är mycket jobb för mig som redan har mycket, men samtidigt vore det riktigt SKOJ, kul att ha en till att träna/tävla!
Ja får se hur det blir.
MEN IBLAND ÖNSKAR JAG ATT JAG VAR NÅNS LYXHUSTRU, SÅ KUNDE JA FÅ GÅ HEMMA PÅ ÅTMINSTONDE DELTID OCH PYSSLA MED MINA DJUR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0