Skratta, gråta eller stångas??

En kvalificerad skit dag, eller ja ångrar mig, kvalificerad SKIT VECKA! Är såå trött, arg, ledsen och stressad. Orkar inte gå in på varför men det är tungt nu. Tack och lov för min nye kollega som får mig att le iaf 100 gånger om dagen! Han e bäst! :) åh veckan har bara nåt till tisdag än! neeej ja som trodde d va i slutet av veckan, kändes så iaf i min kropp och hjärna!! :O Jag längtar efter mitt badkar som hyresvärden ska hjälpa mig att ta hem till mig! Jäklar va ja ska skvalpa och simma i mitt lilla varma kar!! Är det någon som kanske har ett bra tips annars förutom badkar på hur ja ska kunna få lite avslappnad tid så man känner sig lite gladare och piggare sen??? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0