PrAtAr mED mIG sJäLv....

NÄÄEE! Ja ger upp! SKIT Å ELÄNDE va trött jag ä!!!! Jag kompromissade tom med mig själv i morse när ja körde bilen till jobbet, jag sa till mig själv:
-åh va trött ja e, ja kan inte hålla ögonen öppna!Kan jag inte få blunda en liten stund? Då svarade jag mig själv:
-Ja ok men bara en liten stund åt gången, tänk på att du kör bil!

Så ja blundade längs E4an..

Bävar för hemresan, ja e så grymt trött att jag inte ens orkar prata ordentligt i telefon, istället för  "ett ögonblick" sa jag "ett ögon" haha... och att säga "VÄLKOMMEN TILL TOYOTA MATERIAL HANDLING" korrekt idag är dömt att misslyckas, har blivit ett antal variationer av dom orden,,...

aaajaa, VAD ÄR EN DAG PÅ SLOTTET.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0