Ja får rysningar...

Sitter och googlar lite, och plötsligt kommer jag och tänka på mitt psyko till ex, när jag ser en bild på en person som tränar skydd med en hund..

Jag googlar på honom och hittar en blogg som en tjej har...nån flickvän verkar det vara till han ..(vi kan kalla honom SF)

Jag kunde inte sluta läsa hennes blogg när ja väl börjat, det var som att läsa upp sitt eget förflutna... som jag helst av allt skulle vilja glömma...eller ännu hellre, önskar att det aldrig hänt...

STACKARS TJEJ, hon vet inte än vad hon gett sig in på.....men jag hoppas hon får reda på det innan det är försent...

Jag vet EXAKT hur det känns att va tsm med honom,vilka känslor man får, man kunde inte tro att man hittat en sån PERFEKT kille som  SF var!!  Det var för bra för att vara sant.... OCH det är precis vad det var... ÄR! För bra för att vara SANT alltså.... INGENTING var SANT....han var, är en utmärkt duktig hundtränare. Det står ja för och det har jag själv sett och vart med om, men det är oxå allt.

Ja blir riktigt illamående när ja tänker tillbaks på den tiden. Och jag har bara POLISEN att tacka för att jag kom ur levande ur den sagan...

Annars vet jag inte hur det hela hade slutat....

Han är en riktigt FARLIG OCH ALLVARLIGT SJUK MÄNNISKA.
Och jag kan bara hoppas och be för att detta offer han nu hittat hinner klara sig.



mannen på bilden har ingenting med ovanstående text att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0