IM A FUCKING SMART ASS!! :D

Jag fick ju hem mitt badkar igår kväll...vi bärde upp det och ställde det på plats osv, men så hade vi ingen slang under för att leda urtappningsvattnet från badkar till brunn..
Hur som helst hyresvärden provade utan slang och trodde d skulle gå bra, men grejen är den att det kan ALDRIG gå bra om man byggt ett helt badrum med bakfall..!
Men eftersom ja VILLE & TÄNKTE bada fick jag komma på en lösning med vatten-brunn-problemet själv,, och kom faktiskt på en ypperlig idé! :D
Jag sprang ner i verkstan och skruvade av den lilla påfyllningsslangen på bensin dunken, den var lite för smal precis i början för att passa till badkaret, så jag fick skära till den,sen riktade ja pipen ner i avloppet, och skruvade på slangen till badkaret!! hahaa! :)
Och INTE EN DROPPE LÄCKER DEN!!!

Klart bästa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0