FIXARDAG OCH BADKARSPREMIÄR

Hej igen! Idag har varit en ganska lugn och skön pulardag, har tränat kusen, mockat skit, ordnat med hundhuset så dom får d fint och varmt tilol vintern, har dock inte fixat den rymmarsäker än, får bli imorrn, sen så har jag storhandlat åt alla djuren, foder och spån m.m. Så nu e man genast fattig.
Sen så har jag hämtat ut mina kläder, jacka, bh, trosor.
Vovvarna och jag har oxå hunnit med en riktigt mysig höstpromenad, man skulle ha tagit med sig lite korv och grillat, men det tänkte ja inte på förens jag redan var på väg.
Jag har oxå snackat skit med xet, då han var här idag och vi röjde i förrådet.
Nu ska jag snart iväg med hyresvärden för att hämta mitt nya badkar som jag ska få!!! BADKAR!!! Då vet ni vart jag kommer hålla hus om jag inte hör av mig här :)

Tyvärr så har jag nu fått huvudvärk, mår halvbra, så det blir till att ta till piller.
Jag saknar en viss person oxå....VÄLLDIGT MYCKET, så ja hppas ja mår bättre till kvällen då jag tänkte hälsa på han lite ;D

Sådär da, nu har ja spånat ur huvudet här lite oxå, ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0