Hemlängtan!

TRÖTT. Tur det är fredag,,, i helgen ska jag till Stockholm och lämna min transport som jag sålt till syrran och så ska jag hämta hem mina små odjur. Sen blir allt äntligen som vanligt igen, har varit konstigt att vara utan hund i en heel vecka! Blir så tyst och fridfullt... ;) och ALLDELES för ensamt!

Jag sov som en stock inatt, totalt utmattad! Jobbigt att dejta!! ;D Nu ska jag bara pallra med detta passet oxå fram till kl 6, sen är det helg! Skönt! Känns bra att få åka till Sthlm om så bara över dan, jag har faktiskt en riktigt rejäl hemlängtan idag, känner jag. Saknar min familj, mina vänner och min fina lilla röda stuga i Knivsta. Jag saknar Mackan & Robban, svensken och Anna och även mitt gamla jobb på Dustin AB.

Men det är väll ett avslutat kapitel...antar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0