Tack snälla du..

Nu är det jobbigt..jag är på bristningsgränsen..det är så jobbigt och jag är så rädd och jag är så ledsen. Önskar det fanns en annan lösning. Jag vet inte ens om jag kommer klara detta.

Känns som om jag har lust att skita i allt jag känner mig så arg och ledsen och allt känns så värdelöst, som om allt kvittar.

Jag vill bara få detta gjort , få det ur världen, sen vet jag inte mer, ja e inte intresserad av nån forts av nåt just nu.

Tack snälla du , du vet vem du är.. för hjälpen idag, det betyder  mer än massor för mig, skulle inte palla med att beställa tid när ja sitter fast här på jobbet. tack så jättemycket.

 solnedgång

 


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Många styrkekramar kusin, du klarar allt även om det är tufft. Kom ihåg att jag alltid är imponerad över allt du tar dig för. Ibland har du det tungt men du fixar det alltid,



KRAM

2011-11-15 @ 18:29:26
Postat av: sara

tack maria/ kram

2011-11-23 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0