Punkt för punkt

*Sadeln är levererad till Haakon i Norge, han är en ropingryttare, äntligen var den affären gjord, tar sin lilla tid att få sadlar sålda.
*Kian ligger ute på blocket och telefonsamtal och mail strömmar in, så där verkar det inte vara några problem att få den såld.
*På fredag ev (99% troligt) levereras min nya bil. En Dodge -90 med dubbelhytt plats för 5 pers och flak och med ett nytt rejält avgassystem med dubbla 2,5 tums slutrör på så att det mullrar fint!!
*Idag (98% troligt) kommer jag att säga upp min höskulle. Vill inte bo kvar där, speciellt nu när Jack tas bort, blir för mycket minnen och det känns som en bra start för ett nytt liv nån annanstans.
*Som sagt, idag ev tas Jack min kära vän och livskamrat , som följt mig genom glada och sorgsna och svåra tider, bort, om dom har tid ledig idag på Norsholm.
*Ska idag oxå försöka få tag på Mikael i Boxholm för att se att det är grönt att jag får hyra hans hus.

 soluppgång, en ny dag nalkas.


Kommentarer
Postat av: Angela

Stackare, stora kramar till dig och jack!

2011-11-16 @ 21:56:25
Postat av: sara

tack Angela <3

2011-11-23 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0