Planera Långritt!

Är i full färd att planera min långritt, har sett att det finns olika ridleder genom Sverige, och dom verkar ju välldigt bra om man kunde använda sig av dom, problemet är ju bara att dom leder ju inte rätt igenom Sverige, utan dom finns ju bara i vissa län och på mindre sträckor, nån som vet hur man kan få tag på bra kartor för mindre vägar i Sverige? Kanske man får hitta egna vägar och kanske kunna följa vissa ridleder bitvis??

Jag har inte bestämt än hur långt jag ska rida, antingen blir det hela vägen ner till Skåne, eller så rider jag till High Chaparall. Kanske kunde va lagom. det blir ca 1 veckas ridtur skulle jag tro.

Om nån har några bra ideer hur ja ska få ihop en bra långritt så kom gärna med förslag!! Och tips vart jag kan hitta bra kartor!

Det här ska bli min och Shakiras egna äventyr!!




Kommentarer
Postat av: Amanda L

Härligt

2011-11-01 @ 07:13:43
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: Amanda L

Härligt

2011-11-01 @ 07:13:44
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: sara

ja! det kommer bli riktigt härligt , tror jag! :D

2011-11-01 @ 07:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0