Julkänslor

Idag har lite julkänslor smygit sig på mig,, tänk att få mysa framför brasan i min nya lilla stuga, knäcka lite nötter och dricka en liten mugg med glögg, och känna brasans värme, och kanske singlar det ner några vackra fina kristallliknande snöflinger ute  som sakta täcker gräsets strån.

Och hundarna ligger tätt intill och myser i soffan.. det vore riktigt mysigt det.
Är ledig imorgon så jag kanske åker till min lilla stuga och julpyntar lite då :) Sätta upp lite gardiner, julstjärnor och julstakar, det kommer bli såå fint!! :) Då ska Arras få bekanta sig lite med sitt nya hem oxå.
Synd att inte jack kunde få se sitt nya hem, ja e säker på att han skulle trivas där. Men å andra sidan tyckte han INTE om att flytta, så det slapp han iaf, och det tror ja han e gla för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0