Jag vet inte???

En ny tjej här på jobbet frågade mig idag lite om mina djur och hur ja bodde osv. Hon frågade om jag hade fler djur än Arraz, så jag sa att jag hade hästar oxå, och hon undrade om jag var sambo eller om jag bodde ensam. Jag sa ensam. Då undrade hon HUR jag klarade av att jobba heltid och ta hand om allt där hemma..

Jag sa.. jag vet inte? Men  det går, det måste gå.

Ibland när jag tänker efter för noga, undrar jag oxå hur jag hinner med allt...  som förra månaden och även denna jobbar jag 200 timmar, sen när man kommer hem vid 19-19-30 ska hästar motioneras och skötas, hundarna...hunden ska ha sin motion och skötsel, sen är det ju allt omkring, matlagning städning, fodringar , laga hagar m.m. Och så upp igen 03.30...

Kanske tur att jag är ensamstående...för jag skulle ändå inte hinna med att vara sambo med nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0