Gammeldags Jul..

Jag börjar få julkänslor redan! Längtar till att få hugga mig en julgran, det gör jag varje år, föra året fick jag hjälp att hugga en gran av min dåvarande hyresvärd, Robban, kommer ihåg det för han va jävligt bakis eller neeej...han var nog fortfarande full, och vi hade brottnings match i snön.. Fick hugga en gran på hans tomt. Saknar dig Robban! Robban är en jääkligt skön människa, lite speciell, älskar musar..och dricka ;), men han e en grymt fin människa, rak och ärlig. Man blir glad i hans sällskap, tror faktiskt att jag aldrig sett han tjurig nån gång!
Well,, ja sitter och fantiserar hur fint jag kan göra i den där stugan, ja skulle kunna få det att se ut som en riktigt fin gammeldags jul , å tänk va mysigt att göra iordning all julmaten över vedspisen, va då KULT!!

 hahaha!
(onkel kånkel e oxå kult i min familj) hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0