1 vecka sedan min älskade Jack lämnade mig

Nu har det gått 1 vecka sedan jag tog bort min älskade vän Jack, det var den svåraste dagen i mitt liv, och dagarna efter den dagen har varit kolsvarta, det enda jag tänkt på är hur jag ska ta livet av mig, ville inte leva utan Jack. Han var min vän, min trygghet och hela mitt liv hade ja byggt efter Jack, så att han skulle få bästa möjliga liv som jag hade möjlighet att ge han.
Jag kommer nog aldrig mer få en sån tillgiven vän som Jack var. Jag älskar han över allt annat och jag kommer aldrig NÅGONSIN glömma min fina stora Jack med sin yviga långa svans och med sina våffel krulliga öron. Min alldeles egna kära JACKEPONK <3 <3 <3



Min älskade Jack, jag kommer aldrig glömma dig. R.I.P. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0