En kopp kaffe på trappen

Morgonmjölkningen gick fint. Hemma igen vid 10 tiden. Gick o la mig. Orkar inte stressa runt som en vildhöna idag.
Sov 1 tim. Nu en kopp kaffe på trappen.
Sitter å funderar över hur många gånger till ja hinner sitta här å titta ut över tomten innan ja måste flytta?

Jag funderar mycket. Mycket blandade känslor över hela den här skiten.
Platt pannkaka. IGEN.
Men ena sekunden rycker ja upp mig å ser fram emot en ny framtid någon annanstans. I näste sekund har jag världens ångest att behöva lämna allt det hära.

Jobbigt.

Jobbigt.

Jobbigt.

.se




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när du mår så illa över den där skiten, situationen du är i. Flytta då! Du har tydligen fått förslag på bostäder hos din chef. Varför inte ta en bostad där tills det att du hittar både jobb och bostad söderut där du vill bo och leva? Du kanske skulle må bra av att komma just därifrån du är nu?

Svar: Kan inte dra på dan har vissa kontrakt att leva upp till. Så det är inte så enkelt ANONYM
cowboy dream

2014-05-16 @ 00:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0