Börjar röra på sig..

Sådär ja. Nu har jag parkerat mitt arsle i soffan mellan alla 4 hundar. 
Coffee time! 

Saker och ting verkar börja rulla så sakta nu.
På Lagbo hade vi en tjej igår som sökre jobb. Hon var med mig och jobba hela efm. Jätteduktig å bra tjej med god erfarenhet utav mjölkkor.
Hoppas hon tackar ja!!!

Samtidigt söker jag ett nytt liv nånannanstans. 

Har fått ett jobb napp med mjölkkor nere i östergötland, men av nån anledning känns det jobbet inte helt rätt... Vi får se... Sen har ja ju sökt jobb i småland, mariestad å i skåne.

Spännande å se vad d blir i slutändan.
Samtidigt som ja känner lite ångest att lämna korna på Lagbo. Dom har ju alla blivit mina små hjärtan! <3

Transporten är kvar till försäljning än så länge . Men folk hör av sig å frågar  frågor. Just nu är d en tjej som vill ha den å vi förhandlar just nu om priset...

Min fina hästlastbil står i stockholm å fixas iordning och jag har beställt en gummimatta. Så snart kan vi göra oss redo att åka, alla djuren å jag <3

Så. Lite händer på fronten, dock i snigelfart.




 Ska strax sadla på Shacken å ta en tur, men först fika!

Kommentarer
Postat av: e

Mariestad är ju iaf bästa götaland! ;)

Svar: Jaså, ? Bor du där?
cowboy dream

2014-05-14 @ 09:11:52
Postat av: e

Inte Mariestad men Bästergötland...;) Westernridningens mekka! haha

2014-05-14 @ 11:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0