Aj som fan!

D kommer bli en sen kväll i lagårn, diskmaskinen har strulat igen så ja kan inte börja mjölka i tid idag.

* IRRITERAD* 

Ja känner för att klaga lite nu.
Min hälsostatus är ungefär som en sårad soldat.

Jag har ONT överallt . 

Träningsverken från helvetet på insidan av låren ( efter ridning ) , jag har ont i handen efter att jag slog mig själv med släggan allt va ja kunde .. :P 
Igår höll jag på att hugga av mig pekfingret då ja slant med kniven när jag skulle skära i hundarnas frusna färskmat! 10 varv med hushållspapper runt fingret blöddes igenom! 
Dessutom i samma finger har jag jätteont inuti fingertoppen då jag för en tid sen råkade fastna med gingret å den vreds om! AJ!!
Sen har jag jätteont i hela vänsterarm  plus axel då jag igår blev översprungen sv 2 hästar, dom sprang rätt in i mig i full fart. Armen är som helt öm och mjölksyrad.

Båda mina stortår har gått å somnat in på heltid, jätteobehagligt, har varit så i ca 3 veckor nu. Dessutom har jag ont i trampdynan på vänster fot då jag gått på nåt vasst som sitter kvar där inne.

För övrigt är jag ständigt förkyld, täppt i näsan och snorig av damm från jobbet. 
Det kliar runt ögonen av damm å skit.

Hmmm... Ja tror det var allt, får väll se vad jag gör mig illa på ikväll,, dagen är ju inte slut än .... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0