Slädtur idag!!

Idag hade vi fodermöte efter mjölkningen, vi var inte klara med det förrens vid halv 1 så min rast vart bara 2.5 timma.
Men lite hann jag med iaf. Har ätit och kört hundarna och gosat med hästarna.


Jag åkte av släden d första 10 meterna!! Hundarna var så på att ja inte hann ta högersvängen runt lyktstolpen, så släden välte å ja tappade taget. Hundarna fortsatte springa, å ja ropade, efter ca 50 meter stannade Arraz å tittade efter mig! :) såg välldigt busig ut men stod lugnt å stilla å väntade tills ja kom fram och rätade till släden. Så det var ju duktigt av han ! :D
Resten av rundan gick bra, dock tungdraget för dom i tösnön.

I hästhagen hittade jag till min stora förvåning och glädje Shakira och Fia som stod och kliade varandra!!! <3

Kameran åkte såklart fram direkt!!






Sötnötar!!!

Nu måste ja åka tillbaka till lagården å kossorna ! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkar så kul med hundspann! Måste vara en häftig känsla :)

Åh vad skönt att de hittat varandra :) Kommer ihåg hur det var när du släppte in Fia i dåvarande flocken. Hoppas det håller i sig.

Svar: Ja gud!! Vilket elände det var!! Ja var helt förkrossad! Men som tur var går d bättre nu! :) ja hundspann ska man prova på tycker jag! Det är super kul!!
cowboy dream

2014-03-19 @ 12:01:03
URL: http://beautyalices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0