Roligare än tänkt!

Oj! Den här dagen blev roligare än först tänkt! Då Ammie frågade mig om ja ville följa med ut på hundspannskörning med mina vovvar innan ja åker igen. 
Åh det ville ja såklart!!! :D
Så när vi kom fram så spände vi för alla hundarna. Arraz var lugn å fin men ylade, han har vart med förr å vet vad d handlar om. Zack var rätt lugn oxå, han blev nog lite liten här bland alla hundar :) å Adch var först skiträdd men gkorde jättebra ifrån sig då vi väl körde











Väl tillbaka placerade Ammie ut mina hundar i hundgården där dom nu ska bo  denna vecka. 










Dom tyckte först d va lite läskigt med alla vovvar men sen vart d roligt :)

Själv som matte var det grymt jobbigt å tomt att lämna dom :O 
Bilen kändes sååå tom på väg hem å här hemma på gårn e d heeeelt tyst.
Jätteensamt!! 
Men ja e superglad att Ammie kunde ta hand om mina doggs å superlyxigt att dom samtidigt blir tränade!!! :D

Stort Tack Ammie!!!!

Nu måste ja packa och även rida innan ja gör kväller! 
Morgondagen blir lång den med, först jobba till 19 tiden sen tänkte jag åka hem å duscha sen nattköra ner till Skåne! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0